A todos y todas las personas trabajadoras:

Los sindicatos de clase nos hemos unido para protestar contra la seudoreformalaboral impuesta por los agentes sociales, las empresas y el gobierno, una reforma descafeinada y que no recupera los derechos perdidos de las reformas laborales tanto del PSOE como del PP, es por lo que os animamos a participar de la concentración que haremos el próximo día 28 de enero a las 18:30 horas en la plaza los Pinazo frente a la delegación de gobierno.

Todas las personas que no tengan obligación de trabajar deberíamos acudir y las personas que disponen de horas sindicales por ser delegadas o delegados deben hacer uso de las horas, es una oportunidad para decir alto y claro que esta reforma no la queremos y que hay tiempo para reformarla antes del día 3 de febrero que será cuando se discuta y apruebe o no en las cortes. Animaros, demostremos que somos capaces de decir No, luego será tarde. Un saludo

A tots i totes les persones treballadores:

Els sindicats de classe ens hem unit per a protestar contra la seudoreformalaboral imposada pels agents socials, les empreses i el govern, una reforma descafeïnada i que no recupera els drets perduts de les reformes laborals tant del PSOE com del PP, és pel que us animem a participar de la concentració que farem el pròxim dia 28 de gener a les 18.30 hores en la plaça els Pinazo enfront de la delegació de govern.

Totes les persones que no tinguen obligació de treballar hauríem d'acudir i les persones que disposen d'hores sindicals per ser delegades o delegats han de fer ús de les hores, és una oportunitat per a dir alt i clar que aquesta reforma no la volem i que hi ha temps per a reformar-la abans del dia 3 de febrer que serà quan es discutisca i aprove o no en les corts. Animar-vos, demostrem que som capaços de dir No, després serà tard. Una salutació

Novetats

Per les treballadores de la llar hui i sempre!

La neteja de les llars, les cures a les persones grans i menors tenen nom de dona. És de vital importància que mirem per elles, que tinguen tots els drets com a treballadores que són i que no s’infravalore la seua tasca

Drets laborals

El Tribunal Suprem declara legal el Conveni de treballadores i treballadors de Finques Urbanes de València i Castelló

El Suprem declara legal el Conveni de treballadores i treballadors de Finques de València i Castelló